Každý technický výrobek, který si koupíte v obchodě, má Technickou dokumentaci, podle které se vyrábí. V balení výrobku nebo u prodejce bývá k dispozici Uživatelská dokumentace (návod). Pokud výrobce předpokládá, že se na výrobku v době životnosti budou provádět opravy, poskytne Servisní dokumentaci. Servisní dokumentace je určena pro úzký okruh lidí a vzhledem k celosvětově malé využitelnosti českého jazyka nebývá přeložena do naší mateřštiny.
Servisní dokumentace obsahuje:
a) technické zobrazení jednotlivých částí s číslem dílu nebo číslem pozice, podle které lze získat objednací číslo každé jednotlivé součástky
b) informace pro provedení opravy, které obsahují paratetry jednotlivých dílů, bloková schemata zapojení, chybová hlášení a jejich význam a někdy i způsob demontáže a montáže jednotlivých částí, příp. způsoby jejich testování
c) zprávy a výrobních změnách a komplikacích, vč. způsobu jejich řešení
Kdykoliv můžete naše servisní i obchodní oddělení požádat o dokumenty dle bodu a), které jsou volně dostupné a bez nich občas ani nelze potřebný díl objednat.
Můžete naše servisní oddělení požádat o poskytnutí dokumentů podle bodu b), ale vzhledem k tomu, že se jedná o odborné podklady, můžeme požadovat ověření Vaší elektrotechnické kvalifikace. V každém případě posoudíme každou žádost individuálně s cílem pomoci Váš problém vyřešit.
Dokumenty dle bodu c) jsou určeny jen profesionálním servisním technikům a veřejnosti nebudou poskytnuty.
Vaše požadavky prosím pište na mail - michal.horcic@kupaoprav.cz