Počet položek: 0 0,- Kč

Pracovník zákaznické podpory obchodu KUPaOPRAV.cz

Kariéra KUPaOPRAV

 

Obchod je nastaven na automatické procesy, které až do zahájení distribuce zboží nepotřebují zásah člověka. Ale naši zákazníci jsou naštěstí jen lidé, potřebují do již odeslané objednávky něco přidat, něco změnit, rozmysleli si nákup nebo se nepovedla platba apod. 

Hledáme do našeho týmu člověka, který má chuť a odvahu s našimi zákazníky komunikovat mailem i telefonem, jejich přání a požadavky realizovat, přispět radou či profesní zkušeností k nejvhodnějšímu řešení aktuální situace.

 

Co u nás budeš dělat? 

→ modifikovat objednávky

→ komunikovat se zákazníky telefonem a mailem a pomáhat realizovat jejich přání

 

Jak si Tě představujeme? 

→ přehled a pořádek ve věcech je Tvá silná strána, spolehlivost, přesnost patří k Tvým přednostem

→ máš nekonfliktní, lépe mírně asertivní povahu

→ česká gramatika ti nedělá žádný problém a pokud trochu umíš i anglicky, je to výhoda

→ ovládáš základní činnosti v MS Word, Excel a práci s obrázky

→ máš chuť se naučit odpovědnou práci a budeš respektovat hodnoty obchodu

→ na věku a pohlaví nám nezáleží

 

Co Ti za to nabízíme: 

→ nástupní plat 30 000 - 32 000 Kč na hlavní pracovní poměr

→ pracovní dobu po-pá 8-16 hodin v areálu našeho skladu v Benátkách nad Jizerou

→ občasný home office není problém

→ stravenky

→ perspektivní administrativní práci v rozrůstajícím se kolektivu

 

V případě dotazů piš na michal.horcic@kupaoprav.cz.

Žádný strach, můžeme si jen tak napsat nebo zavolat. Abys se mohl správně rozhodnout, potřebuješ přeci zjistit všechny informace.