Počet položek: 0 0,- Kč

Exkluzivní možnost Odstoupení od kupní smlouvy dle §1829 dle Zákona č. 89/2012 Sb.

Exkluzivní refundace nákupu

Chybný výběr zboží? Nevadí! 

Ačkoliv jistě vybíráte zboží podle popisu a parametrů, náhradní díly podle kompatibilních spotřebičů a řídíte se našimi radami v průvodci, může se stát chyba. Jsme jen lidé. Nevhodně zakoupené zboží Vám rádi vyměníme za správné. Problém s výměnou nebo vrácením zboží

1. Odkaz k vytvoření zákaznického požadavku je již součástí prvního emailu, který obdržíte po vytvoření objednávky. Lze takto požádat o výměnu zboží, vrácení peněz za nevhodný nákup nebo nahlásit reklamaci zakoupeného zboží. Formulář je předvyplněný a vytvoření nezabere více, než několik sekund. Při zvolení varianty Výměna zboží, pošlete přesný model spotřebiče nebo ještě lépe fotku štítku. Pokud jste platili zboží dobírkou, nezapomeňte napsat číslo účtu pro vrácení peněz.

2. Zboží pošlete do našeho skladu. Můžete jej zaslat jakýmkoliv způsobem, např. poštou, kurýrem nebo jej přivézt osobně do Prahy nebo Benátek nad Jizerou. Zboží prosím zasílejte do stejného skladu, ze kterého Vám přišlo (štítek na zásilce), pokud je to možné.

Sklad pro spotřebiče:

APPLIAS.cz
Horovo náměstí 411/1
180 00 Praha 8 - Libeň
prodejnaP8@applias.cz

Sklad pro ostatní zboží:

KUPaOPRAV.cz
tř. Osvob. polit. vězňů 156/6
294 71 Benátky nad Jizerou
reklamace@kupaoprav.cz

3. Váš zákaznický požadavek vyřídíme během několika dnů. O jeho průběhu a výsledku Vás informujeme emailem. Peníze obdržíte nejpozději do dvou týdnů od uzavření případu, jakmile naše účetní vytvoří opravné daňové doklady a kartové či bankovní případy a kartové či bankovní instituce převod uskuteční.

Problém s výměnou nebo vrácením zboží vyřešen